Česta pitanja

Sukladno hrvatskim pomorskim propisima, za upravljanje brodom potrebno je posjedovati valjanu nautičku (skipersku) i VHF dozvolu, uz minimalnu dob od 18 godina i određeno iskustvo u jedrenju.

Skiperske i VHF dozvole u Hrvatskoj izdaju lučke uprave. Ako posjedujete dozvole iz neke druge zemlje, možete provjeriti je li Vaša skiperska dozvola priznata od strane hrvatskih vlasti, tako da pogledate popis na sljedećoj poveznici: Odobrene skiperske dozvole u Hrvatskoj.

Za razliku od skiperske dozvole, za VHF/radijsku dozvolu ne postoje specifični uvjeti, osim što je potrebno da je, ili skipper, ili bilo koji drugi član posade posjeduje.

Napomena: Bitno je uvijek imati originalne dozvole na brodu. Pazite da ih imate sa sobom prije nego što krenete u plovidbu.

Ako vaša skiperska dozvola nije na odobrenom popisu, imate nekoliko opcija. Možete unajmiti skippera da upravlja brodom umjesto vas, ili možete položiti ispit kako biste dobili potrebnu dozvolu.

Ispiti za skippera ili VHF dozvolu otvoreni su za sve i mogu se polagati u bilo kojoj lučkoj upravi u Hrvatskoj. U Lučkoj upravi u Zadru, ispiti se obično održavaju dva puta tjedno tijekom sezone, srijedom i petkom poslijepodne.

Ti ispiti fokusiraju se isključivo na teorijske aspekte i traju nekoliko sati. Troškovi povezani s ispitom, uključujući naknade, određeni su od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Da, možete unajmiti brod čak i ako nemate dozvolu tako što ćete odabrati opciju angažiranja profesionalnog skipera. Skiper preuzima odgovornost za plovidbu i navigaciju, osiguravajući sigurnost putnika i broda tijekom cijelog putovanja. Posjeduju lokalno znanje, mogu predložiti rute, skrivene lokacije i restorane, te će se prilagoditi vašim preferencijama za plovidbu.

Čak i ako ste sa skiperom, imat ćete dovoljno prostora i privatnosti da uživate u svom odmoru. Ako ste zainteresirani za učenje, skiper vas može naučiti osnove jedrenja, uključujući rukovanje jedrima i privezivanje.

Međutim, imajte na umu da kada unajmite skipera, morate uzeti u obzir dodatnu osobu na brodu i osigurati smještaj u kabini. Dodatno, morate uzeti u obzir i potrebe skipera prilikom kupovine potrepština za putovanje.

Naknada za najam skipera obično se kreće od 160€ do 200€ dnevno, ovisno o faktorima kao što su duljina broda i ostali uvjeti.

Kao najmoprimac, Vi ostavljate polog prilikom prijave. Ako Vam mi osiguravamo skipera, on je odgovoran za eventualne štete koje nastanu tijekom plovidbe. Međutim, štete na samom brodu, poput poderanih jastuka, oštećenja stola/vrata, prozora itd., odbijaju se od pologa koji je najmoprimac ostavio prilikom prijave.

Prilikom unajmljivanja skipera, klijent pokriva troškove skipera, koji obično uključuju naknadu za njihove usluge kao i njihove obroke. Bez obzira hoćete li pripremati obroke na brodu ili jesti u restoranu, odgovornost za pokrivanje troškova obroka skipera leži na klijentu. Na taj se način osigurava da je skiper tijekom trajanja najma adekvatno opskrbljen, omogućavajući mu da se usredotoči na svoje dužnosti i osigura sigurno i ugodno iskustvo jedrenja za sve putnike na brodu.

Molimo Vas osigurajte da imate osobnu iskaznicu ili putovnicu sa sobom. Također, skiper mora predočiti svoju skipersku i VHF dozvolu.

Za svaku rezervaciju obavezan je tranzitni log. To uključuje dozvole, krajnje čišćenje, posteljinu (1 set/osobi) + srednje ručnik (50x100cm), 2 x boce plina, dobrodošli paket, osnovni paket za kuhinju i toalet, BESPLATNI WIFI, vanbrodski motor snage 2,5 KS - Honda, 5 litara goriva za vanbrodski motor, jedan set za ronjenje, usluge prijave i odjave, pregled ronilaca tijekom standardnog vremena odjave.

Osim toga, morat ćete platiti turističku pristojbu, koja je regulirana zakonom. Ovo mora biti riješeno u bazi prije ukrcavanja za cijelo razdoblje smještaja. Stopa turističke pristojbe iznosi 1,33 EUR po odrasloj osobi dnevno. Djeca od 12 do 18 godina plaćaju pola cijene, dok su djeca mlađa od 12 godina oslobođena.

Ako ste se odlučili za dodatnu opremu poput SUP-a, podvodnog skutera, prioritetne prijave ili hladnjaka, za to će biti dodatne naknade.

Za osiguranje broda imate mogućnost ostaviti polog ili se odlučiti za osiguranje depozita.

Porezi su uključeni u cijene.

Sigurnosni polog možete ostaviti koristeći Visa ili Mastercard kreditnu karticu (predautorizacija) ili gotovinu.

Osiguranje pologa može se platiti samo gotovinom.

Sigurnosni polog služi kao preventivna mjera u slučaju da tijekom najma broda dođe do oštećenja na jahti zbog nepropisnog postupanja. Ostavlja se u bazi, u gotovini ili kao predautorizacija kreditne kartice. Cijeli iznos sigurnosnog pologa bit će vraćen osim ako je došlo do oštećenja na jahti.

Važno je napomenuti da sigurnosni polog predstavlja maksimalni iznos koji vam može biti naplaćen. Eventualna oštećenja koja premašuju taj iznos obično će pokriti osiguravajuća tvrtka, osim u slučajevima grubog nemara, kada osiguravajuća tvrtka može odlučiti poduzeti pravne radnje protiv skipera privatno.

Da, prema Vašem zahtjevu možemo organizirati prijevoz za Vas od zračne luke do naše baze u Marini Zadar. Također, ako trebate bilo koji drugi transfer, sa zadovoljstvom ćemo Vam pomoći u organizaciji.

Ulaznice za Nacionalni park Kornati mogu se kupiti putem različitih kanala:

  • Online putem web stranice Parkovi Hrvatske na sljedećoj poveznici ovdje
  • Online putem mySea web stranice na sljedećoj poveznici ovdje ili putem aplikacije
  • Online putem web trgovine Nacionalnog parka Kornati na sljedećoj poveznici ovdje
  • Na recepciji u Murteru
  • Na mobilnim recepcijskim pultovima u NP Kornati: To su brodovi koji plove unutar parka kako bi pozdravili goste, prodali ulaznice i pružili informacije o parku
  • Na određenim mjestima za prodaju karata preko komisije - popis mjesta na poveznici ovdje

Ulaznice za Nacionalni park Kornati obično su jeftinije kada se kupe putem internetskih platformi ili web trgovine parka u usporedbi s njihovom kupovinom izravno od recepcionera unutar parka.

Cijena ulaznica za Nacionalni park Kornati varira ovisno o faktorima kao što su duljina plovila, trajanje boravka Vašeg broda u parku i mjesec posjete. Detaljan popis cijena za Kornate možete pronaći na njihovoj službenoj web stranici.

Izuzeti ste od potrebe za ulaznicom samo ako boravite u "Marini Piškera" u Kornatima, jer je pristup već uključen u cijenu marine.

Ulaznice se kupuju za određeni datum posjeta parku.

Važno je napomenuti da se ulaznice naplaćuju po brodu, neovisno o broju ljudi na brodu.

Most Ždrelac ima visinu od 16,5 metara, i pod normalnim uvjetima plime, sljedeći modeli brodova u Bruneko floti mogu sigurno proći ispod mosta:

Međutim, važno je napomenuti da drugi brodovi u našoj floti, poput Bali 4.2, Elan 6, Oceanis 40.1, Elan Impression 45 i Elan Impression 45.1, imaju visinu jarbola veću od 16,5 metara i stoga ne mogu sigurno proći ispod mosta.

Prije navigacije kroz prolaz ispod mosta Ždrelac između Ugljana i Pašmana, važno je uzeti u obzir nekoliko faktora:

  • Sam most ima visinu slobodnog prolaza od 16,5 metara i prelazi 4,5 metra duboki prolaz. Kroz prolaz mogu proći samo brodovi s maksimalnom širinom od 6 metara.
  • Svrha ovog prolaza je pružiti brži put od Zadra do obližnjih otoka i Kornatskog arhipelaga.
  • Prije polaska iz baze, provjerite maksimalnu visinu jarbola Vašeg broda kako biste osigurali da ne prelazi visinu mosta tijekom visoke plime.
  • Važno je napomenuti da je prolaz ispod mosta dovoljno širok za jedrilicu i brodovi koji prilaze sa jugozapada imaju prednost.
  • Ako niste sigurni u visinu jarbola Vašeg broda, preporučuje se oprez. Alternativno, možete odabrati plovidbu oko Ugljana, koji je otprilike 17 nautičkih milja sjeverozapadno.
  • Ulaz u prolaz na sjevernoj strani, poznat kao Mali Ždrelac, širok je oko 200 metara, a dubina je otprilike 6 metara. Svjetionici označavaju obje strane prolaza.
  • Struja ispod mosta može promijeniti smjer brzinom do 5 nautičkih milja, što čini manevriranje donekle izazovnim.
  • Ograničenje brzine u prolazu je 8 čvorova, a sidrenje je zabranjeno usred prolaza.
  • Navigacija kroz prolaz olakšana je pomoću šest stupova označenih crvenom i zelenom bojom te svjetlima.

Prilikom navigacije kroz ovaj prolaz, prioritet treba biti sigurnost i poštivanje određenih smjernica i propisa kako bi se osiguralo glatko i sigurno putovanje te kako bi Vaš odmor završio bez problema, za razliku od onih koji su poduzeli nepotrebne rizike: https://www.youtube.com/watch?v=cLjWkEaMCoM

Osim u slučaju drugačijeg dogovora, standardno vrijeme prijave i odjave za vaš najam je kako slijedi:

Vrijeme prijave počinje od 17:00 sati (5:00 PM). Ovo vrijeme nam omogućuje dovoljno vremena da pripremimo brod za najam, obavimo temeljito čišćenje, pregledamo brod i opremu te riješimo sve potrebne popravke.

Ako znate da ćete stići prije određenog vremena prijave (obično oko 17:00 sati), moguće je dogovoriti raniji dolazak (unaprijed uz nadoplatu). Alternativno, ako je brod spreman ranije, možemo omogućiti raniji ukrcanje kada je to izvedivo.

Vrijeme odjave je subotnje jutro do 9 sati. Međutim, tražimo da svi brodovi dođu do baze, Marine Zadar, do petka do 18:00 sati s potpuno napunjenim spremnikom goriva.

U petak poslijepodne, naš tehničar će obaviti temeljiti pregled broda kako bi provjerio njegovo opće stanje i zabilježio sve potrebne popravke. Dodatno će se obaviti podvodna inspekcija. Gosti su dobrodošli ostati na brodu do iskrcavanja u subotu ujutro u 9:00 sati. Tada je potrebno napustiti brod kako bi se omogućilo temeljito čišćenje i priprema za dolazak novih gostiju.

Plaćeno i sigurno parkiralište za automobile dostupno je izravno u Marini Zadar.

Dnevna cijena parkiranja iznosi 12 € po automobilu. Imajte na umu da su cijene parkiranja podložne promjenama prema politici cijena Marine. Važno je napomenuti da se rezervacije parkirnih mjesta ne prihvaćaju. Umjesto toga, naknade za parkiranje treba platiti izravno osoblju Marine.

Po dolasku u Marinu naići ćete na rampu opremljenu uređajem za izdavanje karata. Prilikom ulaska uzmite kartu iz uređaja. Prilikom izlaska platit ćete trajanje svog boravka u Marini koristeći kartu dobivenu prilikom ulaska.

Vaše pitanje ostalo je neodgovoreno? Slobodno nas kontaktirajte!

Ako imate problema s Wi-Fi-jem na brodu, evo nekoliko koraka za rješavanje problema:

  1. Ponovno pokrenite ruter: Prvo pokušajte ponovno pokrenuti ruter na brodu. Ponekad jednostavno ponovno pokretanje može riješiti probleme s povezivanjem.
  2. Kontaktirajte našu bazu: Ako ponovno pokretanje rutera ne riješi problem, slobodno kontaktirajte našu bazu. Naš će Vam tim rado pomoći u rješavanju problema na daljinu ili pružiti upute o sljedećim koracima.

Važno je napomenuti da u određenim područjima, poput Nacionalnog parka Kornati, pokrivenost signala može biti ograničena zbog vanjskih čimbenika izvan naše kontrole. Iako se trudimo pružiti pouzdanu vezu, molimo Vas za razumijevanje obzirom da dostupnost signala može varirati na različitim lokacijama.

Svi naši brodovi opremljeni su ruterima za mrežnu vezu i učinit ćemo sve što je u našoj moći kako biste imali glatko i ugodno iskustvo na brodu. Ako naiđete na bilo kakve poteškoće, tu smo da pomognemo.

Brod je opremljen maksimalnim brojem spasilačkih prsluka za koje je registriran, kako to nalaže zakon. Ti spasilački prsluci uvijek moraju biti na brodu, bez obzira na broj osoba. Dakle, ako na brodu ima manje osoba od maksimalnog kapaciteta, višak spasilačkih prsluka trebao bi i dalje biti na brodu u skladu sa sigurnosnim propisima.

Da, tranzitni log za svaki brod u floti Bruneko Yacht Chartera uključuje i gumenjak i vanbrodski motor. Ovaj vanbrodski motor je Honda 2.3 HP.

Ne dopuštamo plovidbu izvan hrvatskih teritorijalnih voda s Bruneko Yacht Charter brodovima.

Da, naši brodovi dolaze s osiguranim vezom u Marini Zadar, koji je besplatan tijekom cijelog Vašeg boravka. Dobrodošli ste da se vratite u Marinu Zadar u bilo koje vrijeme tijekom tjedna.

Imate nekoliko mogućnosti za kupovinu namirnica:

  1. Možete kupiti namirnice po dolasku u čarter bazu ili u obližnjim supermarketima poput Lidl-a, Kauflanda, Konzuma ili Ribole.
  2. Možete naručiti opskrbu putem interneta. Pri naručivanju navedite ime Vašeg broda i marinu iz koje polazite, kao i željeno vrijeme dostave. Preporučuje se da dostavu ne zakazujete prerano; idealno, ciljajte od 15:00 sati. Možete naručiti opskrbu putem Jam Yacht Supply-a, koji vrši dostavu izravno na Vaš brod.

Ako ste imali nesreću s brodom, evo što trebate učiniti:

  1. Ostanite smireni i osigurajte sigurnost: Prioritet je dobrobit Vaše posade. Provjerite jesu li osobe ozlijeđene na oba broda i odmah pružite medicinsku pomoć ako je potrebno.
  2. Kontaktirajte našeg upravitelja baze Edija: Odmah se obratite Ediju (+385 91 739 4195) i objasnite situaciju. On će Vam pružiti smjernice o sljedećim koracima.
  3. Razmjena informacija: Ako je došlo do sudara s drugim brodom, razmijenite kontaktne podatke i relevantne informacije s drugom stranom. To je važno za zahtjeve osiguranja i bilo kakve pravne probleme.
  4. Dokumentirajte scenu: Napravite fotografije štete i zabilježite detalje poput vremena, lokacije i vremenskih uvjeta. Ta dokumentacija bit će važna za sve buduće postupke.
  5. Koordinirajte rješenje: Za manje štete surađujte s upraviteljima baze kako biste dogovorili rješenje, što može uključivati izravnu uplatu između stranaka na brodu.
  6. Razmotrite prijavu: Imajte na umu da formalna prijava može rezultirati prekršajnim postupcima i novčanim kaznama, obično oko 500 eura, što u mnogim slučajevima može premašiti troškove štete same po sebi. Stoga pažljivo razmislite prije nego što podnesete formalne prijave.
  7. Prioritet je sigurnost: Tijekom cijelog procesa prioritet je sigurnost i dobrobit svih strana. Ostanite smireni i uravnoteženi i pobrinite se da su svi uključeni osigurani.

Slijedeći ove korake, možete se nositi s posljedicama nesreće s brodom s jasnoćom i učinkovitošću, pritom prioritetizirajući sigurnost i dobrobit svih uključenih strana.

Za rekreacijski ribolov u Hrvatskoj možete praktično kupiti dozvole online putem web stranice Ministarstva poljoprivrede ovdje.

Evo korak-po-korak vodiča za dobivanje Vaše ribolovne dozvole:

  1. Odaberite vrstu dozvole: Počnite odabirom vrste ribolovne dozvole koja Vam je potrebna, ovisno o trajanju koje preferirate (1, 3 ili 7 dana).
  2. Odaberite ribolovnu zonu: Zatim odaberite ribolovnu zonu gdje planirate riboloviti. Hrvatska nudi raznolike ribolovne zone, svaka s vlastitim skupom propisa i ribolovnih prilika.
  3. Navedite osobne podatke: Unesite potrebne osobne podatke, uključujući ime, adresu, datum rođenja i sve ostale tražene informacije.
  4. Obavite plaćanje: Nastavite s obavljanjem potrebnog plaćanja za odabranu ribolovnu dozvolu. Metode plaćanja obično uključuju kreditne / debitne kartice ili online plaćanje.
  5. Primite potvrdu: Nakon uspješnog završetka plaćanja, primit ćete potvrdu o kupnji ribolovne dozvole. Ova potvrda uključivat će bitne detalje poput Vašeg broja dozvole, odabrane ribolovne zone i vremena valjanosti.
  6. Isprintajte ili sačuvajte dozvolu: Preporučuje se ispisivanje ili spremanje digitalne kopije Vaše ribolovne dozvole. Na taj način osiguravate da imate potrebnu dokumentaciju pri ruci, jer Vas možda zatraže da je predate vlastima tijekom ribolova.
  7. Pregledajte propise: Prije polaska na ribolovni izlet, posvetite vrijeme upoznavanju s konkretnim ribolovnim propisima i pravilima koji se odnose na Vašu odabranu ribolovnu zonu. Osigurajte da razumijete ograničenja ulova, veličinu ribe ili druge propise kako biste se pridržavali lokalnih zakona.
  8. Uživajte u ribolovu: S Vašom ribolovnom dozvolom u ruci i jasnim razumijevanjem propisa, spremni ste uživati u svom ribolovnom iskustvu u prekrasnim vodama Hrvatske.

Za dodatne informacije i resurse o vrstama ribolovnih dozvola te dopuštenoj ribolovnoj opremi, možete pročitati na poveznici ovdje.

Mi u Bruneko-u smo ljubitelji životinja, te su ljubimci dobrodošli na brodu. Međutim, ljubazno Vas molimo da osigurate da Vaš ljubimac ne ide mokar na madrace. Molimo Vas da unaprijed obavijestite ured za rezervacije ukoliko planirate dovesti ljubimca, budući da će Vam biti naplaćena dodatna naknada od 100 € za čišćenje broda nakon Vašeg boravka.

Pobrinite se da ne zaboravite važne dokumente poput putovnice, osobne iskaznice i dozvole za upravljanje brodom. Također, ne zaboravite lijekove koje možda trebate, posebno ako ste skloni morskoj bolesti.

Što se tiče odjeće, Vaš izbor će ovisiti o godišnjem dobu i očekivanim vremenskim uvjetima. Nepropusna odjeća i cipele za jedrenje su posebno važni, pogotovo ako očekujete loše vrijeme ili planirate jedriti tijekom niske sezone. Međutim, ako jedrite od lipnja do kolovoza, laganija odjeća poput majica kratkih rukava, kratkih hlača, kupaćih kostima, šešira i laganog džempera za hladnije večeri, trebala bi biti dovoljna. Također je mudro imati rukavice, vodootpornu kišnu jaknu i vjetrootpornu jaknu pri ruci. Prikladne cipele za brod s nepropusnim gumenim potplatima su obavezne, a preporučljivo je imati i drugi par cipela za izlazak na kopno.

Da, možete ostaviti svoju prtljagu u našoj bazi.

Postoji nekoliko mogućih scenarija:

1. Uplata još nije izvršena:

Ako još niste izvršili nijednu uplatu i trebate otkazati svoju rezervaciju, mi ćemo je otkazati bez ikakvih troškova.

2. Scenariji otkazivanja:

Ako Vi, najmoprimac, trebate otkazati rezervaciju, možete prenijeti svoja prava i obveze na drugu osobu uz prethodni dogovor s nama. Ako ne možete pronaći drugu osobu, primjenjuju se troškovi otkazivanja na temelju iznosa najma.

Usluge poput čišćenja, pologa, posteljine i posebne opreme neće generirati troškove otkazivanja ako se također otkažu zbog otkazivanja najma.

3. Troškovi otkazivanja:

  • Otkazivanje više od 60 dana prije početka najma: zadržavamo 30% iznosa najamnine.
  • Otkazivanje između 31 i 59 dana prije početka najma: zadržavamo 50% iznosa najamnine.
  • Otkazivanje u roku od 30 dana prije početka najma: zadržavamo cijeli iznos najma.

Napomena: Ovi uvjeti otkazivanja ne primjenjuju se u slučaju korištenja popusta za potpunu uplatu bez povrata.

Charter se obično organizira na tjednoj bazi, s putovanjima koja počinju i završavaju subotom. Međutim, tijekom izvansezonskog razdoblja od listopada do travnja moguće je organizirati kraće jedrenje koje traje nekoliko dana, pri čemu se cijene izračunavaju na temelju broja dana na brodu. U glavnoj sezoni (kraj svibnja, lipanj, srpanj, kolovoz i rujan), organizacija kraćih najmova može biti izazovnija zbog velike potražnje, budući da je većina tjedana unaprijed rezervirana. Kao rezultat toga, cijene su često nefleksibilne, a može se primijeniti naplata za puni tjedan. Ipak, slobodno nas kontaktirajte s Vašim upitom, i istražit ćemo koje su opcije dostupne.

Naravno! Svi naši brodovi i posade potpuno su osigurani od mogućih šteta, uključujući Kasko osiguranje i pokrivenost za odgovornost prema trećim osobama. Zakonom je propisano da su brodovi koji pružaju charter usluge obvezno osigurani. Vjerujte da nam je sigurnost i zaštita, kako brodova tako i posade, na prvom mjestu.

Moguće je napraviti prilagodbe u sastavu posade tijekom najma. Ponekad skipperi moraju promijeniti sastav posade, ili usred tjedna ili nakon tjedan dana. U takvim slučajevima, ljubazno Vas molimo da sve promjene unaprijed iskomunicirate s nama. To nam omogućuje ažuriranje popisa posade, što je bitno za izračun turističke pristojbe.

Prilikom prijave, Bruneko Yacht Charter gostima će uručiti službeni popis posade, dokument koji uvijek mora biti na brodu u slučaju inspekcije od strane lučkih vlasti.

U slučaju bilo kakvih izmjena u članovima posade tijekom Vaše plovidbe, molimo Vas da odmah obavijestite Bruneko Yacht Charter. Nakon primitka tih informacija, brzo ćemo Vam poslati novi popis posade putem e-pošte. Time se osigurava usklađenost s propisima i pridonosi besprijekornom iskustvu jedrenja za sve uključene.

Kreditne kartice široko su prihvaćene za plaćanje na većini otoka, uključujući trgovine, supermarkete i marine. Međutim, preporučuje se nošenje gotovine za transakcije u drugim ustanovama poput restorana, kafića, sidrišta i bova. Bankomati su dostupni na otocima, omogućujući Vam podizanje gotovine po potrebi.

Na području Kornatskih otoka gotovina je uglavnom preferirani način plaćanja. Načini plaćanja mogu varirati od mjesta do mjesta.

Da, trebate. Tijekom prijave, skiper će potvrditi da je spremnik goriva pun, i očekujemo da ga vratite u istom stanju. Ne-nadopunjavanje spremnika goriva pri povratku rezultirat će dodatnim troškovima.

Molimo imajte na umu da je najbolje adresirati sve prigovore tijekom postupka odjave, budući da će se prigovori primljeni nakon toga smatrati nevažećima.

Tijekom odjave sa skiperom na brodu, važno je da spomenete svoj prigovor. Skiper će Vas zatim uputiti da dokumentirate svoj prigovor tijekom postupka odjave u našem uredu, pružajući objašnjenje problema. Naš će tim pregledati Vaš prigovor i odgovoriti sukladno situaciji.

Da, sve cijene prikazane na web stranici uključuju PDV.

Valuta koja se koristi u Hrvatskoj je euro (EUR).

Djeca svih dobnih skupina dobrodošla su na Vašem jedrenju. Iako nema specifične dobne granice, važno je da ih odrasli tijekom boravka na brodu pažljivo nadziru. Osigurajte da se djeca smjeste u najsigurniju kabinu, obično prednju kabinu, i odredite siguran prostor za igru, poput kokpita. Za dodatnu sigurnost možete zatražiti ugradnju sigurnosne mreže. Djeca uvijek trebaju nositi prsluk za spašavanje. Također razmislite o planiranju kraćih ruta i češćih posjeta marinama kako biste osigurali sigurnije pristajanje i veći komfor za djecu.

Da, posteljina je uključena te uključuje jastuke, deke i plahte.

Kuhinja je potpuno opremljena s plitkim tanjurima, desertnim tanjurima, čašama, vinskim čašama, setom pribora za jelo (vilice, žlice, noževi, žličice), jušnim zdjelicama, šalicama za kavu, otvaračem, čepom za vino, ljuštilicom za krumpir, drvenom žlicom, grabilicom, hvataljkom za špagete, kuhinjskim nožem, nožem za kruh, špatulom, loncima, tavama, kuhalom za vodu, velikom daskom za rezanje, ribežom, zdjelom za salatu, termosicama, filterom za kavu, pjenjačom i lopaticom. Ako nešto nedostaje, molimo Vas da obavijestite naše osoblje i dobit ćete traženo.

Da, pušenje je dopušteno na vanjskom dijelu broda, u kokpitu. Međutim, važno je biti oprezan kako bi se spriječilo slučajno paljenje, posebno predmeta poput jastuka. Važno je voditi računa kako bi se izbjegle nezgode ili oštećenja.

Kada iznajmljujete plovilo bez posade, nekoliko je stavki uključeno u cijenu. Ovi standardni dodaci mogu varirati, ali sljedeće je obično unaprijed plaćeno:

  • Potpuno opremljena jahta
  • Puni spremnik goriva i spremnik vode
  • 24/7 pomoć tijekom Vašeg perioda najma
  • Troškovi obrade prilikom prijave i odjave
  • Posteljina (1 set/osoba) + srednji ručnik (50x100cm)
  • Pregled ronioca prilikom odjave tijekom standardnog vremena odjave
  • Gumenjak s vanbrodskim motorom Honda 2,5 HP
  • 2 boce plina za kuhanje
  • Set za ronjenje
  • Besplatan Wi-Fi

Ovaj popis osigurava da imate sve potrebno za udobno i ugodno iskustvo najma plovila bez posade.

Troškovi marina u Hrvatskoj variraju ovisno o faktorima poput duljine broda i kvalitete usluga marine ili luke. Općenito, lučke pristojbe za brod duljine 45 stopa (8 osoba) počinju od 50€ po noći i mogu doseći do 130€ u marinama višeg ranga poput Splita, Hvara i Dubrovnika. Troškovi ACI marina su otprilike 30% viši od onih u malim lukama. Cijena obično uključuje pogodnosti poput punjenja slatkom vodom, priključka za struju, toaleta i kupaonica. Dodatno, troškovi vezova kreću se od 30 do 50€, dok je sidrenje obično besplatno. Važno je napomenuti da, ako se sidri blizu vezova, mogu se primijeniti troškovi veza.

Prema našem iskustvu, kombinacija ovih opcija pruža najbolju ravnotežu tijekom tjedna, za većinu jedriličara.

Da, moguće je da dođete prema Vašim željama i mogućnostima. Jednostavno nas unaprijed obavijestite o vremenu Vašeg dolaska, i mi ćemo osigurati da se predaja broda organizira sukladno Vašem rasporedu i našim mogućnostima.

Sezona bure u Hrvatskoj obično se odvija u siječnju i veljači, te uglavnom utječe na područje Zadra. Međutim, rijetko se susrećemo s vjetrom koji potpuno sprječava plovidbu. Naše jedrilice dizajnirane su za plovidbu vjetrovima do 30 čvorova, preko kojih savjetujemo da se ne plovi. Ne otkazujemo najmove isključivo zbog vremenskih uvjeta. Područje Zadra bogato je otocima i skrivenim uvalama, pa je zaklon uvijek moguć. Najam naših plovila dostupan je do kraja listopada, što osigurava fleksibilnost u planiranju Vaše plovidbe.

U slučaju otkazivanja zbog vremenskih uvjeta ili bolesti, primjenjuju se naši uobičajeni uvjei otkazivanja, koji obično ne osiguravaju povrat novca jer to nisu osnove za otkazivanje prema našim uvjetima. Međutim, preporučujemo svim klijentima da ugovore putno osiguranje kako bi umanjili potencijalne gubitke u takvim situacijama.

Primajte Novosti i Ponude besplatno

Get the latest news and offers

Primajte Novosti i Ponude besplatno

We have visited the Dalmatia Boat Show at Marina Baotić 🌊 

From the tiniest dinghies to luxurious yachts, and sleek motorboats to majestic sailboats and catamarans, the show boasted a spectacular array of vessels, catering to every nautical dreamer 💥 𝟮 𝗫 𝗕𝗥𝗔𝗡𝗗 𝗡𝗘𝗪 𝗬𝗔𝗖𝗛𝗧𝗦 ⛵

BAVARIA C38 | Euphoria & Windchaser

❤️ Save it for your next sailing adventure! ⚓️

👨‍👩‍👧 8 persons 🛌🏻 3 cabins 🚾 2 toilets 🚿 2 showers

✅ 🌊⚓️ Setting Sail into the Season ⚓️🌊

The season is slowly unfurling, and what better way to kick it off than with some skipper training! 🚢⛵

There's something incredibly empowering about mastering the waves, learning to navigate the t 🌊⛵ Good memories and exciting times on the horizon! 🌟

As we kick off the 20th Jubilee Regata Jabuka, we want to send our best wishes to all the participating teams. 🤞⛵ May the wind be at your backs and the waves in your favor!

Throwing it Orange sunset. 🌇🍊 

There's something truly magical about watching the sky transform into a masterpiece at day's end. 🌆✨

📸 @bruneko_yachtcharter

#sunsetmagic #orangeskies #orange #dreamchaser #naturelovers #nature #goldenhourvibes #captur